Trendy 2018 roku!

Mimo, że jeszcze jest zima, to moda zechciała nas uraczyć, wiosennymi pastelowymi kolorami. Ale to nie wszystko, kolory jesieni też tu znajdą miejsce, ponieważ w 2018 roku są modne kolory ziemi. O ponadczasowej czerwieni to nie ma co wspominać, lecz żywe kolory zieleni i pomarańczu to rzadziej spotykane zjawisko. Szara krata i błysk. Kimono, pożyczone od naszych azjatyckich przyjaciół. Do tego tiul i przezroczystość.  Czym jeszcze nas zaskoczy moda? Miłością do łączenia wzorów. Kropki z kwiatami czy retro z paskami i wiele innych połączeń zachwyci nas w tym roku. A chcecie wiedzieć jakie trendy najbardziej Mi przypadły do gustu? 
  • Duże i długie kolczyki! 
Dla mnie jest to najlepszy dodatek! Zwraca uwagę, jest wyjątkowy i oryginalny. W tej chwili na rynku jest sporo, na prawdę różnorodnych wielkich kolczyków do wyboru. Mi najbardziej podobają się te, mające intensywne kolory!
         >Bershka<             >Bershka<              >Stradivarius<              >Stradivarius<

  • Moja ukochana ZIELEŃ
Uwielbiam ten kolor, sama nie wiem dlaczego, może dlatego, iż kojarzy mi się z naturą, przyrodą która nas otacza, spokojem i pięknością świata. Teraz zieleń gości na ubraniach i jest to mocny trend 2018 roku!
    >Stradivarius<                >Stradivarius<                      >Bershka<                  >Bershka<  

  • Przezroczystość
Bardzo podoba mi się przezroczystość na ubraniach. Odkrywa ona część ciała, jednocześnie ją zakrywając. Ma to w sobie pewną tajemniczość. :)
        >Pull&Bear<                     >Bershka <                   >Bershka<                     >Stradivarius<

  • Ponadczasowa CZERWIEŃ
Czerwień chyba nigdy się nie znudzi. Jest oznaką seksapilu i kobiecości. Pamiętam, że kiedyś nie lubiłam czerwieni. W mojej szafie ona nie gościła. Jednak jakiś czas temu przekonałam się do tego koloru i mimo, że nadal nie mam, wielu ubrań w tym kolorze, to jednak, aktualnie, ona u mnie jest!
             >Zara<                    >Bershka<               >Stradivarius<               >Stradivarius<

  • Szara Krata
Szara krata to klasa sama w sobie. Nic dodać nic ująć. Ławo można zauważyć, że ten wzór zawładnął półkami sklepowymi. wyjątkowo podoba mi się niżej pokazana sukienka, która dodatkowo po bokach ma wstawki czerwone. Dodaje to tej sukience charakteru.
    >Stradivarius<               >Stradivarius<               >Pull&Bear<                >Pull&Bear<

  • Lodowe Pastele
Czyli pastelowy róż, błękit, fiolet i zieleń. Mam wrażenie, że ubrania w pastelowych odcieniach są tak bardzo dziewczęce, nie ważne jaki krój by miały. Te kolory kojarzą mi się z cukierkową dziewczynką. Jest to fajne, gdy wkłada to dojrzała kobieta. :)
        >Stradivarius<                     >Zara<                         >Bershka<                       >Bershka<

  • Barwy ziemi
Brzmi jak by, to były jakieś barwy wojenne. I w sumie racja, można je określić jako barwy ziemi, lub wojenne..., czyli khaki, oliwka, brąz, musztarda i bordo. Te kolory mają swój pazur i charakter. Szczególnie zakochałam się w khaki i bordo!
>Stradivarius<                 >Pull&Bear<              >Pull&Bear<                       >Zara<

  • Długie kozaki za kolano
Oj, one utrzymują się już długo na TOP trendach. Pamiętam, że były one modne ok. 2010 roku, a potem była długa przerwa, gdzie kozaki za kolano stały się kiczowate. A teraz? Wszyscy i wszędzie chodzą w takich butach. Dlaczego? Podejrzewam, że nie tylko dla mody. Sama bardzo je lubię ponieważ są wygodne i ciepłe! W końcu to jeszcze jedna warstwa materiału.
Mimo, że takie kozaczki często są brane pod uwagę, jako seksowny "dodatek" (o ile tak mogę nazwać buty), to teraz łamiemy wszystkie schematy! Długie kozaki najlepiej zakładać do długich spódnic i oversize'owych bluz lub swetrów! 
   >Stradivarius<                    >Zara<                     >Bershka<                       >Bershka<



A Wam, który z trendów najbardziej się podoba? 
A których trendów nie znosicie?

Komentarze

  1. Czerwień i długie kolczyki to jest to

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ciemna zieleń bardzo mi się podoba. Liczę na to, że uda mi się coś fajnego w tym kolorze upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niestety za dużo tych trendów się nie podoba ale kozaki plus przezroczyste ubrania to bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki bardzo mi się podobają oraz zieleń! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moda wcale nie idzie w złym kierunku :) przede wszystkim podoba mi się szara krata, powracająca zieleń i oczywiście przezroczystość :) do granic możliwości oczywoscie. Pozdrawiam :)
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastele uwielbiam. <3 Za to za czerwienią nie przepadam, wolę burgund. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko w pigułce - genialnie to rozpisałaś.
    Już wiem które trendy pokocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Cieszę się, że cię zainspirowałam. ;)

      Usuń
  9. przemawiają do mnie te trendy ;) zwłaszcza kozaki za kolano, które uwielbiam i cieszę się, że nie wychodzą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam! Ale aktualnie mam tylko czarne, klasyczne na słupku. ;)

      Usuń
  10. Czerwień jak dla mnie wygrywa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza czerwienią wszystkie trendy mogłabym w jakimś stopniu przemycić do swojej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest ponad czasowa, ale przez wielu lubiana.

      Usuń
  12. Dla mnie czerwień i kartka to faworyci.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastele khaki oliwka uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to te nowe trendy mi się nie podobają, chyba zostałam w 2017 roku, haha ❤ moze ewentualnie kozaki za kolano
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre trendy z 2017 roku pozostały w 2018 roku.

      Usuń
  15. Bardzo cieszy mnie ta zieleń, uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz