Inspiracje Życia, Motywacje Świata #10

Witam was, z kolejną dawką inspiracji w ten szary jesienny wieczór. Lato odeszło na dobre, ale trzeba patrzeć na pozytywy! Za nie całe 3 miesiące będą święta i ten magiczny czas! Póki co mam dla was inspiracje, które mnie wyjątkowo zaciekawiły. 
Zaczełqm studia! Studiuje zarządzanie. Wczoraj były zajęcia organizacyjne, a dziś pierwszy wykład. Podoba mi się! :D Ponad to jestem bardzo zadowolona z planu zajęć. Wykłady mam nawet po półtorej godziny! A najdłużej to cztery. Zapowiada się ciekawie.
No nic. Przechodze do inspiracji. 

Podobają wam się wnętrza i inspiracje lodowe?

Komentarze

  1. Toaletka od dawien dawna jest moim cichym marzeniem, tylko musiałabym ją sobie postawić chyba na balkonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, u mnie jest to samo! Tak na prawdę moja toaletka to parapet. :(

      Usuń
  2. To miłego studiowania :D Wnętrza nie w moim guście, przeraża mnie taka ilość bieli. Ale ten kubek z górami jest cudowny, chciałabym mieć taki w wersji termicznej żeby móc chodzić z nim na uczelnię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwie sypialnie które są na zdjęciach przepięknie wyglądają i chciałbym kiedyś taką mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdjęcia :) ja skończyłam w tym roku zarządzanie i bardzo się cieszę bo miałam już dość ciągle tego samego :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne inspiracje, podoba mi się ta kosteczka ala slubna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe inspiracje, często przeglądam takie w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają! Ostatnio zakochałam się w długich sukniach!

      Usuń
  8. Bardzo lubię oglądać takie motywacje, wszystko to tak pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym sama potrafiła talie zdjęcia zrobić to by było super. haha :D Ale ja też uwielbiam takie zdjęcia, staram się coś z nich wyciągać no i inspirować. :D

      Usuń
  9. Piękne inspiracje :) Uwielbiam oglądać takie rzeczy <3 pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne inspiracje :) przyjemnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspirację.
    Moją uwagę przyciągnęła różowa suknia w kwiaty. <3
    Powodzenia na studiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mam taki, ślicznie wygląda, ale dla mnie jest on średnio funkcjonalny. Zdecydowanie wole zwykłe koce. :)

      Usuń
  13. Maxi sukienki są boskie :)
    Inspiracje pomieszczeń bardzo mi się podobają i kilka elementów chętnie będę widzieć w swoim przyszłym domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie się to wszytko prezentuje! Można się inspirować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Długie sukienki wycięte są boskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie inspiracje! Mogłabym je oglądać bez końca :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wielkie koce z wełny czesankowej są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne sukienki, uwielbiam pastele!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio uwielbiam przeglądać zdjęcia wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne inspiracje :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Wnętrza super 💕
    Rzymianki i te trzy pierwsze sukienki mi się najbardziej podobają ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na studiach ;)
    Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale extra inspiracje, suknie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko podoba mi się :) W szczególności te cudne suknie i piękne sypialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne inspiracje:) sukienki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą białą toaletke i jest genialna :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze! Ja niestety nie mam gdzie wepchnąć toaletke. :(

      Usuń
  28. Te sukienki u góry bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  29. Te czerwone buty!!!!ACH!!! CUDO :*

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałe zdjęcia! aż chce się coś robić..by coś zmienić..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz